به اطلاع دانشجویان گرامی انتقالی از موسسه پردیسان می رساند :

به دلیل شرایط بوجود آمده برای موسسه پردیسان و به موجب ابلاغیه شماره ۲/۲۴/۱۶۴۴۱۸ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت عتف برابر تقاضای انحلال آن موسسه، ادامه فعالیت آموزشی دانشجویان فعال و پرونده های دانش آموختگان از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ به موسسه آموزش عالی پارسا واقع در بابلسر منتقل گردید در نتیجه :

۱- ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون های مختلف سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ طبق زمانبندی و دستورالعمل اعلامی سازمان سنجش و بصورت حضوری در محل موسسه آموزش عالی پارسا صورت می پذیرد .

۲- دانشجویان فعالِ شاغل به تحصیل از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ طبق زمانبندی ذیل و از طریق سامانه آموزشی به آدرس p.parsa.ac.ir می توانند نسبت به انتخاب واحد خود اقدام فرمایند . تقاضا می شود دانشجویان در فرصت زمانی اعلامی نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند . استثنائاً رفع اشکالات بعدی و حذف و اضافه حداکثر تا ۳۰مهر و با مراجعه حضوری دانشجویان صورت پذیرد تا خللی در فرآیند تحصیلی دانشجویان عزیز بوجود نیاید .

۳- لازم به توضیح است قبل از انتخاب واحد نیازی به پرداخت شهریه نبوده و مهلت پرداخت شهریه پس از انتخاب واحد و حداکثر تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ طبق بند ۴ می باشد . همچنین عدم پرداخت شهریه در زمان مقرر موجب حذف خودکار دروس انتخابی در ترم خواهد شد .

۴- به دلیل فعال نبودن درگاه پرداخت اینترنتی این سامانه و تا طی شدن مراحل حقوقی و اداری، کلیه پرداخت ها از طریق دستگاه پوز مستقر در واحد مالی موسسه پارسا و یا مراجعه حضوری به بانک عامل صورت می پذیرد .

شماره حساب مخصوص دانشجویان انتقالی از موسسه پردیسان : ۹۵۲۰۸۱۳۱۴ بانک تجارت به نام موسسه آموزش عالی پارسا

زمانبندی انتخاب واحد :
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد : از ۱۰ الی ۱۳ مهرماه ۱۴۰۱

دانشجویان سایر مقاطع : ۱۲ الی ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱

در صورت تماس تلفنی دانشجویان محترم می توانند با شماره های

۰۱۱۳۵۲۵۰۱۶۹ و ۰۹۱۱۲۱۱۷۸۰۱ آقای پورحسن (مدیر داخلی و هماهنگی )

۰۱۱۳۵۲۵۰۶۸۲-۵ داخلی ۱۰۵ (مدیر آموزش) آقای خدادادی —- داخلی ۱۰۲ (امور نظام وظیفه) آقای پورفرج —– داخلی ۱۰۳ (امور فارغ التحصیلان ) آقای جعفری —- داخلی ۱۲۲ انتظامات